ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Καλώς ήλθατε στo ηλεκτρονικό μας κατάστημα dressroom.gr της ατομικής επιχείρησης Μολλά Ασλή με Α.Φ.Μ. 124997087 Δ.Ο.Υ Ξάνθης και με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 143160546000 με έδρα Δαγκλή 30-34 Ξάνθη 67100.

Η επίσκεψη του διαδικτυακού τόπου dressroom.gr που προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρακάτω όρων και την χρήση των υπηρεσιών του dressroom.gr, όπως αυτοί εμφανίζονται στις αντίστοιχες υπηρεσίες.

1. Tα πνευματικά δικαιώματα του Περιεχομένου (π.χ. πληροφορίες, δεδομένα) και των Υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου (site) dressroom.gr που έχουν εισαχθεί στο Δίκτυο, προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας.

2. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα τους, του Περιεχομένου διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας του dressroom.gr ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.

3. Το ηλεκτρονικό κατάστημα dressroom.gr παρέχει το Περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”. Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα dressroom.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) από επισκέπτες του διαδικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή και υπηρεσίες ή και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού. Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δε φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν ορθογραφικά λάθη.

4. Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Δέσμευση τιμών γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας και επιβεβαίωσής της από το τμήμα παραγγελιών και όχι από το αυτοματοποιημένο μήνυμα καταχώρισης της παραγγελίας Το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα dressroom.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας. Ο πελάτης από τη στιγμή που θα επεξεργαστεί η παραγγελία από το τμήμα παραγγελιών και έχει επιβεβαιώσει την παραγγελία του, εξασφαλίζει πως θα παραλάβει το προϊόν με την τιμή την οποία “αποδέχτηκε” τη συναλλαγή έστω και αν η τιμή στην πορεία μεταβληθεί. Σε περίπτωση που τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες αναφέρονται στον δικτυακό τόπο με λάθος τιμή λόγω τυπογραφικού σφάλματος τότε οι παραγγελίες ακυρώνονται αυτόματα. To dressroom.gr δεν ευθύνεται για τυχόν ζημιές που προκύψουν στον πελάτη/χρήστη του ηλεκτρονικού καταστήματος από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης για οποιονδήποτε λόγο.

5. Η χρήση του διαδικτυακού τόπου πρέπει να γίνεται αποκλειστικά για νόμιμους σκοπούς και με τρόπο που να μην περιορίζει ή εμποδίζει τη χρήση του από τρίτους. Ο επισκέπτης υποχρεούται να χρησιμοποιεί το διαδικτυακό τόπο σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη και τους παρόντες όρους, και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις που μπορούν να προκαλέσουν βλάβη ή δυσλειτουργία σε αυτόν, να επηρεάσουν ή να θέσουν σε κίνδυνο την παροχή των υπηρεσιών του dressroom.gr.

6. Το ηλεκτρονικό κατάστημα dressroom.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του διαδικτυακού του τόπου, δεν εγγυάται όμως ότι οι λειτουργίες του διαδικτυακού τόπου ή των servers θα είναι αδιάκοπες ή χωρίς κανενός είδους σφάλμα, απαλλαγμένες από ιούς ή άλλα παρόμοια στοιχεία.

7. Το ηλεκτρονικό κατάστημα dressroom.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί, προσθέτει, μεταβάλλει το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου, καθώς και τους όρους χρήσης, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση, με μόνη την ανακοίνωσή τους μέσω του διαδικτυακού της τόπου.

8. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το dressroom.gr ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα του dressroom.gr ή τρίτων μερών προστατευμένα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

9. Τρόποι Πληρωμής

9.1 Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας:

ΠΡΟΣΟΧΗ: Βάσει του “GDPR” παραλήπτης είναι μόνο ο κάτοχος της Πιστωτικής / Χρεωστικής κάρτας.

Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro. Πατώντας το κουμπί ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ θα μεταβείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ όπου εκεί θα εισάγετε τα στοιχεία της χρεωστικής η πιστωτικής σας κάρτας.

9.2 Αντικαταβολή:

Η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 2€ / αποστολή.

9.3 Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό / Έμβασμα:

Μετά την κατάθεση, στείλτε μας το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με e-mail στο payment@dressroom.gr . Η αποστολή της παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης του τελικού ποσού της παραγγελίας ( τα έξοδα εμβάσματος επιβαρύνουν τον αγοραστή) και με την προϋπόθεση ότι τα είδη είναι διαθέσιμα. Μετά από 3 εργάσιμες ημέρες και εφόσον δεν έχει ολοκληρωθεί η τραπεζική κατάθεση, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

10. Τρόποι Αποστολής και Χρεώσεις

Δωρεάν μεταφορικά μέσω ACS προς όλη την Ελλάδα για παραγγελίες αξίας άνω των 65 ευρώ.

*ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα δωρεάν μεταφορικά δεν ισχύουν για δυσπρόσιτες περιοχές.

Αποστολή μέσω ACS courier με χρέωση μεταφορικών 3€ (με ΦΠΑ) για προϊόντα με αξία μικρότερη των 65,00€ έως 2 κιλά. Για δέματα άνω των 2 (δύο) κιλών υπάρχει επιβάρυνση 1€ (με ΦΠΑ) ανά κιλό, ανεξαρτήτου τρόπου πληρωμής.

*ΠΡΟΣΟΧΗ: Eάν βρίσκεστε σε Δυσπρόσιτη περιοχή η παράδοση θα γίνεται με αυξημένα έξοδα αποστολής, για τα οποία θα ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το κατάστημά μας πριν την αποστολή. Αν επιθυμείτε την παραλαβή του δέματος από το πλησιέστερο κατάστημα ACS που εξυπηρετούν την περιοχή σας, το κόστος αποστολής παραμένει 3€.

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών είναι συνήθως 1-3 εργάσιμες μέρες και εξαρτάται από την περιοχή στην οποία βρίσκεστε.(Για απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να χρειαστούν 2-3 μέρες περισσότερο)

To dressroom.gr σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας
On-Line στο site της εταιρείας www.acscourier.net συμπληρώνοντας τον αριθμό της αποστολής στην φόρμα "Αναζήτηση Αποστολής"

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στα τηλέφωνα του καταστήματος είτε με mail στο info@dressroom.gr

11. Υπαναχώρηση - Επιστροφές - Αλλαγές

Ως πελάτης έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς χωρίς να αναφέρετε τούς λόγους και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση. Το διάστημα αυτό συνήθως ονομάζεται περίοδος αναμονής ή προθεσμία υπαναχώρησης. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται το κατάστημα μας για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.

Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή η αλλαγή θα πρέπει :

-Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης,(σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ

-Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί

-Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε (14) ημερολογιακές ημέρες

-Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας

-Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.

*Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.

*Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.

*Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται, εκτός αν η επιχείρηση αποφανθεί διαφορετικά για μεμονωμένη περίπτωση. Σε περίπτωση που δεν βρείτε να αγοράσετε κάποιο νέο προϊόν, το ποσό της αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος πιστώνεται στο λογαριασμό του πελάτη. Το συγκεκριμένο πιστωτικό υπόλοιπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα παραγγελία που επιθυμεί ο πελάτης. Θα λάβετε με e-mail ένα κουπόνι για να το χρησιμοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας, ώστε να σας αφαιρεθεί το ποσό από την παραγγελία σας.

12. Ακυρώσεις

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση επιστροφής προϊόντων.

Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και επιθυμείτε την ακύρωση της συναλλαγής σας και εφόσον δεν σας έχουν αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών από την εντολή αγοράς, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, για να σας επιστρέψουμε άμεσα το ποσό χρέωσης που έχει γίνει στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.

Δήλωση απορρήτου - Προσωπικά δεδομένα

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα πωλούμενα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου και προαιρετικά όποιου άλλου τηλεφωνικού αριθμού για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την μεταξύ μας επικοινωνία σε περίπτωση ανάγκης, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) κ.λ.π. Επίσης λοιπά στοιχεία όπως επωνυμία, Α.Φ.Μ, αρμόδια Δ.Ο.Υ σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου.

Η δραστηριότητα dressroom.gr , ακολουθώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται από τους σχετικούς νόμους και διεθνείς συμβάσεις δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση τους.

Η παραπάνω αναφερόμενη, με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Εξαιρετικά μπορεί να δημοσιοποιηθούν προσωπικά σας στοιχεία από την εταιρεία, τηρουμένης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, δικαστήριο κλπ.


Εμείς DRESSROOM BOUTIQUE στέλνουμε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με το λογαριασμό (όπως ειδοποιήσεις κατάστασης παραγγελιών, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επαναφοράς κωδικού πρόσβασης και άλλα) στην παρεχόμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για το λόγο αυτό πρέπει να αποθηκεύσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ενώ παραμείνετε ο πελάτης μας.

Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες στην ενότητα διεύθυνση χρέωσης / αποστολής και μπορούμε να τις στείλουμε σε έναν παροχέα μεθόδων πληρωμής ή πληρωμής για να:

  • Προσδιορίστε τις μεθόδους αποστολής και πληρωμής που είναι διαθέσιμες για την τοποθεσία σας.
  • Συμπληρώστε τη διαδικασία πληρωμής ή αποστολής μέσω του παρόχου που επιλέγετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας όταν υποβάλετε την παραγγελία.

Ορισμένα μέλη του προσωπικού μας ή / και πωλητές που πωλούν προϊόντα στο κατάστημά μας και χρησιμοποιούν το πάνελ διοίκησης ενδέχεται να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα σας. Εκτιμούμε το απόρρητό σας, έτσι ώστε η πρόσβαση στα δεδομένα να παρέχεται σε βάση ανάγκης για γνώση, προκειμένου να λειτουργεί το κατάστημα. Για παράδειγμα, ένας προμηθευτής λαμβάνει μόνο τα δεδομένα σας, αν παραγγείλατε κάτι από αυτά, έτσι ώστε ο πωλητής να μπορεί να εκπληρώσει αυτή την παραγγελία.

Εάν αποφασίσετε ότι δεν θέλετε πλέον να χρησιμοποιείτε το κατάστημά μας και θέλετε να καταργήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα από τη βάση δεδομένων μας (ή εάν θέλετε να λάβετε όλα τα προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με το λογαριασμό σας που έχουμε), στείλτε ένα email στο info@dressroom.gr .

Εάν πιστεύετε ότι τα προσωπικά σας δεδομένα έχουν καταστρατηγηθεί, έχετε το δικαίωμα να καταθέσετε μια καταγγελία σε μια εποπτική αρχή. Είμαστε υποχρεωμένοι σύμφωνα με τον Κανονισμό της ΕΕ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων - ΓΚΠΔ) να σας ενημερώσουμε για αυτό το δικαίωμα. Δεν σκοπεύουμε πραγματικά να καταχραστούν τα δεδομένα σας.


*Τηρείτε σειρά προτεραιότητας στις ιντερνετικές παραγγελίες. Μετά την εξάντληση των αποθεμάτων οι υπόλοιπες παραγγελίες θεωρούνται άκυρες.