ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Υπαναχώρηση - Επιστροφές - Αλλαγές

Ως πελάτης έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς χωρίς να αναφέρετε τούς λόγους και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση. Το διάστημα αυτό συνήθως ονομάζεται περίοδος αναμονής ή προθεσμία υπαναχώρησης.

Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται το κατάστημα μας για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.

Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή η αλλαγή θα πρέπει :

  • Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης,(σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ
  • Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί
  • Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε (14) ημερολογιακές ημέρες
  • Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας
  • Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.

*Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.

*Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.

*Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται, εκτός αν η επιχείρηση αποφανθεί διαφορετικά για μεμονωμένη περίπτωση. Σε περίπτωση που δεν βρείτε να αγοράσετε κάποιο νέο προϊόν, το ποσό της αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος πιστώνεται στο λογαριασμό του πελάτη. Το συγκεκριμένο πιστωτικό υπόλοιπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα παραγγελία που επιθυμεί ο πελάτης. Θα λάβετε με e-mail ένα κουπόνι για να το χρησιμοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας, ώστε να σας αφαιρεθεί το ποσό από την παραγγελία σας.

Ακυρώσεις

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση επιστροφής προϊόντων.

Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και επιθυμείτε την ακύρωση της συναλλαγής σας και εφόσον δεν σας έχουν αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών από την εντολή αγοράς, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, για να σας επιστρέψουμε άμεσα το ποσό χρέωσης που έχει γίνει στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.